تحلیل تکنیکال ، فارکس ، طلا ، ارز

تحلیل تکنیکال ، فارکس ، طلا ، ارز

تحلیل تکنیکال ، فارکس ، طلا ، ارز
تحلیل تکنیکال ، فارکس ، طلا ، ارز

تحلیل تکنیکال ، فارکس ، طلا ، ارز

تحلیل تکنیکال ، فارکس ، طلا ، ارز

تحلیل بازار آتی ، سکه و دلار و اونس

قبل از تحلیل به عرض کاربران محترم وبلاگ میرساند به علت قطع مکرر برق و همینطور بروز مشکل در اینترنت حدود دو روز وبلاگ آپدیت نگردید که پوزش خواهی میکنم و همینطور از این تاریخ هفته ای دو روز وبلاگ آپدیت خواهد شد و در صورت ضروری و فورث ماژور آپدیت اضافی میگردد و در روز های آزاد به ارائه تحلیلها و اخبار از منابع معتبر اکتفا خواهیم نمود.

و همینطور به علت کاهش اونس در زمانی که بازار آتی بسته بود صورت پذیرفت و این نقیصه باعث عدم اجرای تفکر معامله گران بازار آتی میگردد و بازار آتی را پر ریسک و بازار ایران هم با یک قوره سردی و با یک مویز گرمی میکند و گوسفند را به نرخ بز می خرند و گنجشک را به نرخ قناری میفروشند .

ضمنا" امروز فرصتی پیش آمد و یه چند سایت و وبلاگ نحلیلی اونس در ایران گریز زدیم و پس از مطالعه مطالب تحلیلی اونس آنها و تقریبا" شاید همه آنها به تحلیل اونس با نوسان 2 و یا 3 و حداکثر 5 دلاری ارائه تحلیل داده اند مثلا" میگویند اگر اونس 1245 را به سمت بالا بشکند تا 1249 میتواند برود و اگر موفق به شکست 1245 نشود تا 1241 پایین حواهد آمد بدیهی میباشد این ویلاگ در تحلیل اونس به منظور بازار آتی ارائه تحلیل با دید میان مدت نموده و از ارائه تحلیل 2 الی 3 دلاری اونس خودداری و برای معاملات آتی هم کارایی ندارد ضمن اینکه همه روزه این نوسان به وقوع خواهد پیوست .

تحلیل میان مدت اونس

چتد پست قبل در مورخه سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 20:41  اعدادی را برای حمایت و مقاومت اونس ارائه دادیم  اکنون هم حمایتها و مقاومتها همان اعداد بوده و فقط عدد 1282 فاقد ارزش گردیده است که اعداد از پایین به بالا به شرح زیر میباشد . و بسته شدن قیمت تایم روزانه در بالا و پا یایین اعداد شرایط نزول و صعود را مهیا مینماید .

1177 و 1203 و 1239 و 1268 و 1292 و 1303 و 1328 و 1339 و 1356 میباشد .

و اما نظر ما بر روی اونس این میباشد که اونس اگر تمایل به ریزش بیشتر میخواهد داشته باشد یک بار دیگر باید اعداد 1268 و حتی 1292 را لمس نموده و برای کاهش بیشتر از آن نقطه شروع نماید. 

در تحلیل سه بازار آتی و سکه و دلار ما هنوز بر این باور هستیم که هر سه بازار دارای حباب منفی بوده و از دلایل این جباب منفی کاهش اونس بوده و همسو بودن دلار و سکه و کاهش اونس باعث کاهش سکه و کاهش سکه و طلا هم جلوی افزایش دلار را گرفته است .