تحلیل تکنیکال ، فارکس ، طلا ، ارز

تحلیل تکنیکال ، فارکس ، طلا ، ارز

تحلیل تکنیکال ، فارکس ، طلا ، ارز
تحلیل تکنیکال ، فارکس ، طلا ، ارز

تحلیل تکنیکال ، فارکس ، طلا ، ارز

تحلیل تکنیکال ، فارکس ، طلا ، ارز

تخلفات فارکس ، بروکرها و کارگزاری ها ی که از طریق IB ها سود می برند.

بر اساس تحقیقات ، کارگزارها  و مارکت میکرها تقریبا 98 درصد آنها هیچ علاقه ای به مشتریان سودآور ندارند. در این مقاله میتوانید روشهای کثیف ومعمول بروکرهای کیفیت پایین ونحوه شناخت و اجتناب از آنها را مطالعه نمایید.
 

1) توصیه های بازاریابی از یک کارگزار

این به نظر می رسد کمک و مشاوره با حسن نیت، اما به راحتی می تواند مانند یک کابوس برای یک معامله گر پایان. توصیه های کارگزاری اغلب می تواند با زیان های زیاد به پایان برسد، زیرا شانس خوبی وجود دارد که بروکر مزایای طولانی در سود شما نداشته باشد. 
عکس
2) اگر برداشت شما بیش از دو روز کاری طول بکشد
نقطه دوم کوتاه و روشن است. اگر کارگزار خود را تمام اطلاعات لازم را بدست آورید، و اگر آنها درست باشد، پس در دو روز کاری، بازپرداخت شما باید در حساب بانکی شما وارد شود.

عکس
4) گسترش و کم هزینه کم هزینه
آگهی دیگری است که ناعادلانه و شفاف نیست، اما کارگزاران اغلب از آن استفاده می کنند اکثر کارگزاران با به همکار در آوردن سایت های دیگر اقدام به گسترش مینمایند بدون در نظر داشتن تجربه با دریافت حق کمسیون در معرفی IB. اگر یک کارگزار تمام سفارشات را در بازار بین بانکی واقعی با یک توزیع بین بانکی واقعی اجرا کند، به سادگی امکان پذیر نیست که او قادر به ارائه معاملات بین بانکی با هزینه های بسیار کم باشد. 

هر کارگزار که دستورات مشتری را در بازار بین بانکی اجرا می کند، باید گسترش بازار بین بانکی، ارائه دهندگان نقدینگی، فن آوری ها - دسترسی به سیستم عامل های بازار بین بانکی، سرورها و غیره را پرداخت کند. 

اگر یک کارگزار حساب های معاملاتی را با هزینه های بسیار کم ارائه می دهد، به دلیل لغزش مصنوعی، تمام سود خود را از دست می دهید (به شماره شماره 7 زیر مراجعه کنید).

چگونه می توان کارگزاران را اینگونه تشخیص داد؟ به راحتی - فقط نگاهی به کمپین بازاریابی کارگزار - اگر آنها کم هزینه را تبلیغ می کنند، پس چیزی درست نیست.
عکس
5) تضمین توقف ضرر و زیان
این یک عمل کثیف دیگر است که به نظر می رسد یک ایده خوب است و به نظر می رسد که شما از یک کارگزار کمک می کنید. اما در حقیقت چیزی در رابطه با کارگزار خوب نیست. 

واقعیت این است که چیزی در بازار بین بانکی حقیقی تضمین شده نیست و همه دستورات همیشه برای بهترین قیمت های موجود در دسترس هستند (آنها قطعا نمی توانند تضمین شوند). اگر یک کارگزار ضمانتهای شما را متوقف کند (و یا حتی به شما برخی از ضررها را به شما بدهد)، کاملا مطمئن هستید که شما در معامله فقط با یک سازنده بازار قرار می گیرید و در بلند مدت سودآور نخواهید بود. 

در نهایت اگر با توجه به تضمین ضرر متوقف شدن، سود هرکدام از این حساب ها را به دست آورید، کارگزار ناگهان تضمین توقف ضرر را لغو خواهد کرد. the
عکس
6) شکار و از بین بردن توقف گسترش
اگر قیمت در بازار نزدیک به ضرر و زیان شما است، اکثریت کارگزاران خرده فروشی گسترش بیشتری را برای چندین امتیاز افزایش می دهند و این باعث می شود که توقف ضرر را فعال کنید. این به این دلیل است که اکثریت قریب به اتفاق کارگزاران به طور مستقیم یا غیرمستقیم از زیان شما سود می برند. 

کارگزاران اغلب در گسترش ورود یا خروج بازار گسترش می یابند. این موجب افزایش هزینه های معامله گران و زیان های خود می شود یا سود خود را پایین می آورد. تنها چیزی که افزایش می یابد، درآمد کارگزار است.
عکس
7) لغزش مصنوعی
لغزش تفاوت بین قیمت مورد انتظار یک تجارت (قیمت که شما سفارش را ارسال می کنید) و قیمت که در آن تجارت در واقع اجرا می شود. لغزش هزینه ای عادی است که بر ورود و خروج شما در بازار تاثیر می گذارد - به خصوص در دوره ای از نوسانات شدید (مقدار سنگینی سفارشات که به بازار می آیند) و یا اگر می خواهید حجم زیادی از معاملات را انجام دهید (ده ها یا صدها لات) . 

با این حال، کارگزاران با کیفیت ضعیف معمولا اغلب بی نظمی های مصنوعی را می کنند که به اجرای بازار بین بانکی مربوط نمی شود. لغزش اغلب هزینه بسیار بالاتری نسبت به پخش یا کمیسیون دارد که شما آن را پرداخت می کنید و در ابتدا می توانید ببینید. 

یک کارگزاری با فن آوری های مدرن و اجرای سفارش واقعی از بازار بین بانکی قانون اساسی برای انتخاب بروکر مناسب است. 
عکس
8) جریمه از تنظیم کننده
اگر اقدامات کثیفی تا کنون ادامه داشته باشد، یک واسطه از طرف تنظیم کننده آن جریمه دریافت می شود، این عاقلانه است که هر چه سریعتر از کارگزار فرار کنی. جریمه از تنظیم کننده ها اغلب آخرین واکنش در مورد اقدامات کثیف کارگزاران است و اکثریت قریب به اتفاق اقدامات کثیف کارگزاران هرگز جریمه نمی شوند.
عکس
9) پاداش های سپرده
این نکته درباره تبلیغاتی است که کارگزاران اغلب برای جذب مبتدیان استفاده می کنند. شما فقط باید به یاد داشته باشید که در این جهان هیچ چیز برای آزاد وجود ندارد. هدف اصلی پاداش ها بسیار ساده است - برای از بین بردن سپرده یک مشتری. 

معامله گرانی که پاداش دریافت می کنند، احساس می کنند که سرمایه خود را به مراتب بالاتر از آنچه واقع می شود در واقع نگه می دارد، و همین دلیل است که او معاملات را با حجم بیشتری باز می کند و سپرده های خود را بسیار سریع تر از دست خواهد داد. 

در نهایت اگر معامله گر هر سود را در یک حساب با جایزه سپرده کسب کند، مشکالت بزرگی در برداشت دارد. دلیل آن این است که کارگزاران ارائه پاداش سپرده اغلب تجارت حق سرمایه خود را در نظر در زمان سپرده به عنوان سود خود را، و آنها بسیار مطمئن هستیم که شما سپرده خود را از دست بدهند.  
عکس
10) فروش تهاجمی و رویکردهای یک کارگزار
 اگر کارگزار سعی دارد به سختی شما را در خدمات خود به فروش برساند، به شما تلفن می کند یا خود را با برخی حمایت های مزاحمت که هیچ ارتباطی با بازارهای مالی ندارند، به چنین کارگزاران توجه کنید. 

کارگزاران منصفانه و جامع باید بدون هیچ گونه فشار تهاجمی به مشتریان خود یک رویکرد دوستانه داشته باشند. همچنین آنها باید ارتقاء فن آوری خود را ادامه دهند، آموزش هایی را به شما ارائه می دهند، یا افرادی با تجربه گسترده ای از تجارت واقعی دارند که برای سوالات خود آماده می شوند. آنها باید یک رابط تجارت را برای شما که نتایج خود را بهبود ایجاد خواهد کرد. 

برای ایجاد یک داستان کوتاه کوتاه، در متن پروژه FX Trading  ما، صدها کارگزار خرده فروشی در سراسر جهان را در حساب واقعی آزمایش کرده ایم. هر نقطه ای که در بالا توضیح داده شده بیشتر یا کمتر بر نتایج کلی شما تاثیر می گذارد که یک معامله گر در حساب واقعی خود به دست می آورد. 

تیم FX انقلاب