تحلیل تکنیکال ، فارکس ، طلا ، ارز

تحلیل تکنیکال ، فارکس ، طلا ، ارز

تحلیل تکنیکال ، فارکس ، طلا ، ارز
تحلیل تکنیکال ، فارکس ، طلا ، ارز

تحلیل تکنیکال ، فارکس ، طلا ، ارز

تحلیل تکنیکال ، فارکس ، طلا ، ارز

پیش بینی یورو حرکت جانبی

 

 گزارش بررسی بازار 

در روز جمعه اطلاعات اقتصادی مبهومی از امریکا منتشر شد و این نکته باعث افزایش نرخ جفت ارزی EURUSD تا 1.1316 شد. شاخص فعالیت‌های تجاری در نیویورک بیش از میزان مورد انتظار بوده اما شاخص تولیدات صنعتی و آمار دانشگاه میشیگان ضعیفتر از میزان مورد انتظار بودند.

شاخص فعالیت‌های تجاری فدرال رزرو نیویورک در ماه آوریل برابر بود با 9.6 (میزان پیش بینی شده – 2.21؛ میزان دوره قبلی – 0.62).

شاخص تولیدات صنعتی امریکا در ماه مارس برای 0.6% ماهیانه کاهش یافت (میزان پیش بینی شده – 0.1-؛ میزان دوره قبلی از سطح 0.5%- تا 0.6%- اصلاح شد). شاخص اعتماد مصرف کنندگان که توسط دانشگاه میشیگان تنظیم می‌شود برابر بود با 89.7 (میزان پیش بینی شده – 92؛ میزان دوره قبلی – 81).

انتظارات  بازار

معاملات  با افزایش نرخ دلار نسبت به ارزهایی که به مواد خام بستگی دارند، شروع شد. مذاکرات اوپک در دوحه به نتایج مثبتی نرسیدند و دلیل اصلی آن عدم حضور وزیر نفت ایران در این نشست بود. نشست بعدی سران کشورهای تولید کننده نفت در ماه ژوئن در شهر وین برگزار خواهد شد.

هربشکه نفت مارک Brent برای 4.6% کاهش یافته و به سطح 41.04 USD رسید. معاملات با جفت ارزی EURUSD در ابتدای جلسات با افزایش شروع شد، اما پس از گذشت مدت کوتاهی تا سطح 1.1275 کاهش یافت. نرخ در نزدیکی خط lb قرار دارد و این نشان دهنده متعادل بودن جفت ارزی در تایم فرم ساعتی و آمادگی آن برای گذشت از این خط می‌باشد. از آنجایی که امروز دوشنبه است و روز حرکت‌های اصلاحاتی، پیش بینی می‌شود نرخ EURUSD بالاتر از خط lb حرکن جانبی داشته باشد.


تجزیه و تحلیل فنی:

از آنجایی که اندکاتور АО در محدوده مثبت قرار دارد، انتظار می‌رود حداقل نرخ در بازارهای آسیایی افزایش یابد. اگر کانال صعودی ترسیم کرد مشخص می‌شود که نرخ جفت ارزی باید بالاتر از سطح 1.1267 بماند.